HEM

Avtalskalendern

charts3d.png

Bättre resultat på sista raden med god avtalsbevakning!

Utan ett IT-system för avtalshantering är det lätt att drabbas av missade uppsägningstider och automatiska avtalsförlängningar. Det kan gälla abonnemang, hyreskontrakt, leasingavtal eller provanställningar och kan kosta ert företag stora belopp varje år, helt i onödan! God avtalsbevakning innebär en kostnadsbesparing både kort- och långsiktigt. Detta då ni inte missar angelägna deadlines samtidigt som ni får en rutin för att uppdatera befintliga avtal och kontrakt.

Inga fler obehagliga överraskningar - garanterad kostnadsbesparing

När ni fått in avtalen i vårt avtalsregister kan ni luta er tillbaka och koppla bort er avtalshantering. Vår tjänst varnar via mail när det är dags att säga upp eller teckna om ett visst avtal. Ni får en fullgod överblick över företagets samtliga avtal och kan i god tid fatta de beslut som passar bäst för er verksamhet. Vi är så säkra på vår kostnadsbesparing att vi ger er en besparingsgaranti och dessutom får ni en avtalsrådgivare på köpet!

Vill du ha ett smakprov? Testa 30 dagar gratis!

  • icon-organize.jpg

    Strukturering av avtal

    Ordning och reda, en god struktur på era avtal.

  • icon-search.jpg

    Sökbart avtalsregister

    En sök- och sorteringsfunktion gör att ni enkelt kan välja ut och sortera avtal efter exempelvis; avtalsansvarig, avtalsgrupp eller inköpsområde. Det går även att skapa egna avtalsgrupper för att få ännu bättre struktur i kalenderns avtalsregister.

  • icon-finder.jpg

    Avtalsöversikt

    I vårt avtalsregister  får ni en utmärkt avtalsöversikt som optimerar avtalsbevakningen.

  • icon-alerts.jpg

    Påminnelser

    Tjänsten genererar påminnelser som bygger på de uppgifter du registrerat på respektive avtal. Påminnelsefunktionen tar hänsyn till faktorer så som avtalslängd, uppsägningstid och den tid som krävs för omförhandling - allt för att ge er bästa möjliga arbetsordning. Ni kan naturligtvis även lägga till egna påminnelser till de avtal som ni känner kräver det.

  • icon-restrictions.jpg

    Tilldelning av rättigheter

    För större företag och organisationer erbjuder Avtalskalendern inställningar för olika behörigheter och rättigheter för olika användare, avdelningar eller dotterbolag. Det innebär att olika användare har åtkomst till sina avtal och inte hela företagets.

  • icon-corp.jpg

    Koncernstöd

    För större koncerner används Avtalskalendern på olika sätt för olika organisationsnummer.

  • icon-scanned.jpg

    Skannade bilagor

    Vårt avtalsregister kan även användas som ett arkiv för digitala avtalskopior, då ni kan bifoga valfritt antal filer, oberoende format, till avtalet. Genom att scanna in alla fysiska avtal digitalt har ni tillgång och åtkomst till alla avtal enkelt och smidigt genom Avtalskalendern.

  • icon-support.jpg

    Avtalsrådgivare

    Som kund hos oss får ert företag alltid tillgång till en personlig avtalsrådgivare som ger er tips på hur ni optimerar er avtalshantering med hjälp av Avtalskalendern samt ger er fri support under abonnemangstiden.

  • förslag loggo esign.jpg (2)

    E-signering

    Tiden när vi behövde skriva ut ett papper, hitta en penna, kuvert och frimärke är ett minne blott, signera era avtal direkt i Deal Manager med vår senaste funktion e-signering! Genom att använda e-signering besparar organisationen tid och pengar, dessutom gör ni en stor insats för miljön."Think green - keep contracts on screen". Prova e-signering

Avtalsregistrering

Vi vet att det kan vara svårt att få tid att föra in företagets samlade avtal, därför erbjuder vi även registrering och inscanning in vårt IT-system för avtalshantering, utförd av vår duktiga support. Detta kan innebära en kostnadsbesparing för er då det inte tar tid från era anställda samt att vi levererar jobbet tidseffektivt och grundligt utfört.

Vill du ha ett smakprov? Testa 30 dagar gratis!

Vill du veta mer?
Kontakta Andreas Haglund 070-441 90 50, andreas@dealmanager.se